
Hej på er fina ni, så här har jag sett ut i dag. Jag invigde min nya leopardkappa från Ganni som jag köpte förra veckan. Fin va? Jag älskar den!


Till den körde jag en långklänning med slits från H&M, Levisjeans och skor från Topshop!


Och såklart toppat med mina favoritsolisar från & other stories! Puss på er!