
I dag träffade vi dem igen, dessa magiska hästar. Vi var ute och vandrade i några timmar och på slutet kom vi fram till en öppen hage där vår led gick igenom. Och dessa underbara hästar kom springandes emot oss. Så fantastiskt!


Hur söt är denna vita gullisen? Så fin!

Alltså hur fin man? Helt lockig. Så vacker!

Känslan av att klappa en häst på mulen – Så mysigt!!

Kolla på dom här! Underbara!


Fick till en selife med dem men kände mig gladare än jag ser ut ð SÅ mysigt!! Blev helt påfylld med energi! LOVE!