Hello Bangkok

IMG_4632

Hej på er, hoppas ni mår bra. Jag ligger i hotellsängen i Bangkok och är helt slut. Vi åkte i går men hoppade lixom över en natts sömn pga av tidsskillnanden men vi sov igen det lite vid poolen i dag.. Skönt! Det är jag, Joanna, Maxinne, Sara och Lisa som är på girlstrip. Så roligt!

IMG_4641

Så här såg det ut när vi flög in över Bangkok!

IMG_4651

Utsikten från mitt rum, tackarrrr!

IMG_4662

Frulle m bränd croissant, mums!

IMG_4683

Lunch vid poolen!

IMG_4704

Sen gick vi en repa på stan, sååå mycket saker och såå varmt!

IMG_4708

IMG_4689

Efter det åt vi middag och sen var vi på en grym rooftop, bilder från det kommer snart! Puss

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!