
Här kommer massa härliga bilder får i dag när jag åt brunch med bland annat Vacay Monkey tjejerna på Usine på Söder.

Sjuuuukt god oreomilkshake! Mums!

Och halloumiburgare men sinnesgoda pomfrites!

Hela ligan <3



Efter tog vi en mysig promenad genom gamla stan och sen stack jag och Maggie på en shoppingrunda på stan. (Ni kanske har sett mina snaps?) @josefinsoso. Puss J