Opera outfit★

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

I går var vi på Operan och såg Romeo och Julia (som var magiskt fint). Och så här såg jag ut. Klännings från H&M och hårgrej från Mango. Nu ska jag och Forni ut på stan. Vi ses på Snapis ”Josefinsoso”. PUSS!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!