
Varje morgon den här veckan började med fulle på HTL ð

Här spelade vi in vår andra utmaning – Vad den gick ut på får ni se när avsnittet kommer!

Fina Ida var med i andra utmaningen ð

I mina nya glajor från Nividas ð


Dags att spela in finalutmaning – då åker glitterkjolen på ð

Så kul att filma ð

Den är härliga tjejen var med i sista avsnittet ð

I fredags kväll var jag helt slut! Den här veckan var det verkligen varit fullt ös. Inspelning större delen av dagen + hålla blogg & IG uppe och hinna med allt vanligt jobb.. Så därför har jag varit lite off på bloggen i helgen. Jag har verkligen tagit det lugnt, hängt med vänner och chillat. Men nu är jag back on track ð Puss på er!